środa, 31 lipca 2013

Spotkanie Trójmiejskich Blogerek w Vinegre di Rucola

Mam dziś dla Was nietypowy wpis. Do tej pory mogliście tu oglądać typowe zdjęciowe. Dziś będzie coś innego. Ogromnie się ucieszyłam, kiedy usłyszałam, że w Trójmiejście odbędzie kolejne spotkanie blogerek. Byłam już na jednym, czysto towarzysko. Teraz oprócz tego, że mogłam miło spędzić czas, zostałam też poproszona o wykonanie fotorelacji.

Miejsce spotkania to niesamowita restauracja Vinegre di Rucola na dachu Muzeum Morskiego w Gdyni. Istnie włoski klimat, piękne wnętrze, cudowna pogoda. Do tego towarzystwo niesamowitych dziewczyn, które uwielbiają dzielić się swoimi pasjami. Ogranizatorki to Monika i Martyna z bloga KAKU fashion&cook oraz Agata z bloga samolotowoo. Dziewczyny spisały się świetnie. Było o czym pogadać przy przepysznej kawce. Były też nagrody od sponsorów, którym ogromnie dziękuję. To tak w skrócie, a resztę opowiedzą Wam zdjęcia.

Gigi















1 komentarz:

  1. Cały czas mam chwilę z tego wydarzenia :) Było bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń