środa, 21 sierpnia 2013

Sweet Pie, czyli słodkie cudowności w obiektywie aparatu

Przyznaję szczerze, że znów będzie o jedzeniu. No co ja poradzę. Wpadłam po uszy. Ale do rzeczy. Zobaczyłam na Facebooku smakowity plakat i zainteresowało mnie wydarzenie, które reklamował. Sweet Pie brzmiało zachęcająco, więc sprawdziłam o co chodzi. Z inicjatywą Day Restaturant spotkałam się pierwszy raz, ale jestem jej zdeklarowaną fanką, to mogę powiedzieć. Pomysł jest fiński i polega na tym, że jednego, wyznaczonego dnia, każdy kto lubi gotować czy piec, może przez ten jeden dzień mieć swoją małą restaurację i podzielić się smakołykami z innymi. Tak dzięki temu plakatowi i inicjatywie trafiłam na Patrycję i Marysię, które postanowiły pokazać swoje słodkie wypieki światu. Dziewczyny są naprawdę przesympatyczne i pozwoliły mi wpaść z aparatem na łowy smakowitych kadrów. Tym sposobem w niedzielny poranek skierowałam się na ulicę Chlebnicką, do Pubu Flisak'76. I mówię Wam zwariowałam. Dziewczyny mają prawdziwy talent. Wszystko było piękne, pachnące, dopracowane i prze- ale to przepyszne. Zostawiam Was ze zdjęciami, zobaczcie sami jak było.

Gigi

















1 komentarz: